tirsdag den 27. marts 2012

TILBAGE!

Ja, du har set rigtigt. Det er ikke bare en engangsforestilling det her. Der vil blive opdateret 

løbende om dette teater jeg kalder mit liv. Idag har jeg været i skole og alt det der. Fri 

klokken 11:35 skader ikke noget. TV3 ringede også idag. De vil gerne have mig med i deres 

nye satsning; "Bloggere i Junglen". Stay tuned. 

Og hey, der er Champions League i aften! Real Madrid - Apoel Nicosia, som skal ses på AE

sportsbar i det rå nordvestkvarter. To andre fodboldgutter og øl er fino. Husk: i aften er vi 

alle cyprioter. 


Dagens sang: Hvid Sjokolade - Kronisk fastelavn. 

Imorgen sker der ting og sager her på bloggen, så følg endelig med. Hov hov, det var 

interessant hva'? Og til min ene franske fan: Merci og god dag. 


                                                        Stay green, drik Egekilde.

2 kommentarer: