mandag den 16. april 2012

Det' tid igen bæbæ. 

Igen; undskyld at jeg ikke har været specielt aktiv. Det er der et par stykker (for ikke at sige 

hundreder) der er blevet lidt sure over. Men det er jo kun fordi, at jeg arbejder på

musikvideoen til jer. Og den er liiiiige på trapperne. Glæd jer for fanden. 


Jeg ved godt, at i er vanvittigt spændte over hvad jeg har lavet i en hel uge, 

men eftersom dette er en lidt mere afslappet og svedig blog, gider jeg rent

faktisk ikke sige det. Bare de sædvanlige hipster/bachelor ting. #duveddet

Som et nyt indslag, er jeg nu også tilgængelig på Skype hvis i lige har et problem

eller to. Der kommer dog til at være run på, så i får kun 5 minutter hver. 

Alle skal jo have et stykke af Anders-kagen. Add anders.rementorp


Tror det er alt for idag, men se nu frem til musikvideoen! I kan ikke forestille jer hvor

vildt det bliver. Og til min nye russiske læser: Vodka, og god moskva. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar