lørdag den 7. april 2012

Vi er på igen, G.

Jaja, jeg ved godt at din påskeferie har været en solid omgang bæverpis, eftersom der

ikke er blevet opdateret fra denne side af søerne. Men det er jo kun fordi at jeg er alt for

travl en ung gut, til at sidde og skrive. (Det passer ikke, jeg har bare ventet lidt for at spille 

cool, du ved) Jeg har skrevet en lille sang om at være DK's svedigste blogger, og den vil 

blive uploadet en af de kommende dage. Sådan prof-style. Måske med gæsteoptræden 

af en i alle sammen kender ude i stuerne, hvem ved? Det ved jeg. 


Så skal det også lige siges, at jeg her i ferien har fået et hypercard. Det vil sige

at jeg er 100% freeeshz på noget freestyle-bloggin', hvis det er dét i er ude efter

til søsterens konfirmation. Strip er inkluderet, men kun hvis jeg må tage af buffeten.


Dagens dyr: Pandaen. Når man spiser 15 kilo bambus om dagen, er man cool nok til at være med her. 

Stay cool, stay Anders. Det gør jeg i hvertfald. Geolo A has left the building. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar